Sunday 13 December 2009

SAKIT KEPALA...

Tengah hari g kenduri masa tengah panas...lama dok hujan... Ade ke nak ajak g kenduri sama tapi aku kena pegi ambik dia...takpe la...at least aku ada teman...takde teman mungkin aku tak pegi sebab kenduri tu bukan datang sendiri jemput aku....Kirim2 je...

Balik rumah SAKIT KEPALA...Padahal sebelum keluar dah mandi....

Petang keluar ambik angin, terima call mulut manis sgt2 suruh ambik makanan...dok rasa nak pun...dah ada rezeki nak makan...

Sebelum balik singgah la nak ambik makanan yang disuruh...malas dah nak keluar lagi kalau dah balik rumah....dibebel2nya.... ADUH.....tambah2 SAKIT KEPALAKU... kalau boleh time tu jugak aku lari jauh2......Anggap cam semua tu tak terjadi.... (dah byk kali jadi mcm ni....)

Kalau kutahu awal2 ku ignore je ajakan tu....

Sampai rumah makin menjadi2 SAKIT KEPALAKU....Sampai kunangis tak tertahan betapa SAKITNYA KEPALAKU.....

Hubby dah agak....there must be something.....MALAS AKU NAK CAKAP......